שאלות נפוצות בנוגע לכוס שתייה עם שסתום המורכב מחלק אחד

- לא ראיתי שום סיקור תקשורתי, מה לא בסדר עם הכוסות שלכם?
מהדיווחים האחרונים למדנו כי לחלק מלקוחותינו היו בעיות לנקות את השסתום, מה שגרם לכמה דיווחים על עובש. אנחנו מתייחסים לדיווחים אלה בכובד ראש ומטפלים בכל אירוע שדווח לנו עליו. ארגנו לכל הורה מודאג  החלפה של השסתום בשסתום שקוף המאפשר לראות מה קורה בפנים או החלפה של הכוס בכוס עם סוג שונה של שסתום. הורים יכולים  לשלוח הודעה פרטית בדף הפייסבוק שלנו עם פרטי הקשר שלהם ונארגן את ההחלפה מנקודה זו.

- האם עלי לפתוח את השסתום שלי על מנת לבדוק אותו?
אם אתה מודאג, היינו מייעצים לך לפנות אלינו על מנת להסדיר החלפה של השסתום בשסתום שקוף, על מנת שתוכל להיות בטוח כי תראה מתי השסתום נקי.

- האם תבצעו איסוף של הכוסות?
במחלקת הפיתוח של החברה כבר שוקדים על פתרון קבוע שיאפשר ניקוי קל ופשוט לכל אחד, בינתיים אנו מציעים את האפשרות להחליף לשסתום שקוף או לכוס מסוג אחר.

כרגע לא מתוכנן איסוף של הכוסות כיוון שהתלונות מהוות אחוז קטנטן מהמכירות (פחות מ- 0.01%). מיליוני כוסות אקספלורה נמכרות בכל העולם וממשיכות לקבל ביקורות נהדרות, הבעיות צצות כאשר לא פועלים בהתאם להוראות (למשל כשמשתמשים בהן עם מיצים שמכילים חתיכות פרי, נוזלים סמיכים ומשקאות חמים, לא מנקים מיד אחרי השימוש ולא מנקים כראוי).

- מה עליי לעשות על מנת למנוע מזה לקרות?
הכוסות שלנו מתאימות לחלב, מים ומיצים ללא חתיכות פרי. כמו כן אנו ממליצים לנקות את הכוס והשסתום מיד לאחר השימוש. לאחר השטיפה יש לנער את השסתום על מנת להיפטר ממים שנשארו ולהשאיר את השסתום להתייבש היטב.

לנוחיותכם: סרטון המסביר כיצד לנקות את הבקבוק:

 

- איך אני יודע אם הכוס שלי נפגמה?
בחלק מהדיווחים הוזכר כי היה ריח, או שניתן לראות שינויים בצבע דרך החורים בשסתום. אם זיהית את זה או יש לך ספקות אנא צור עמנו קשר על מנת שנחליף את השסתום בשקוף או את הכוס בכוס אחרת.

- שברתי את השסתום והוא היה נקי בפנים
אל דאגה, אנו נשמח להחליף את השסתום. אנא שלח לנו הודעה פרטית עם הפרטים של ואנחנו נארגן את ההחלפה.

- איבדתי את הקבלה שלי/ אין לי הוכחת קנייה, ניתן להחליף לי?
אין סיבה לדאוג, פשוט שלח לנו הודעה פרטית עם הפרטים שלך ואנו נארגן את ההחלפה.

- האם אחויב בגין המשלוח של הכוסות שלי?
לא. החלפת השסתומים או הכוסות תהיה פטורה מתשלום עבור המשלוח.

- זרקתי כבר את הכוסות שלי, מה עלי לעשות?
אין סיבה לדאוג, פשוט שלח לנו הודעה פרטית עם הפרטים שלך ואנו נארגן את ההחלפה.

- התינוק שלי חולה ואני חושב שהכוס שלכם אחראית לכך
צר לנו לשמוע על כך שהתינוק שלך חולה. אנא שלח לנו הודעה פרטית על מנת שנוכל ליצור עמך קשר ולבדוק לעומק את התלונה שלך.

- כבר שלחתי לכם הודעה פרטית אבל לא חזרו אלי
זה לוקח זמן לחזור לכולם אבל אנחנו עוברים על הפניות הכי מהר שאנחנו יכולים ויש תוספת של כוח אדם שעובדים על זה. אנחנו מתנצלים מעומק ליבנו על העיכוב.

- כדאי שתחליפו את העיצוב של הכוסות ותעצבו כוסות חדשות
במחלקת הפיתוח של החברה כבר שוקדים על פתרון קבוע שיאפשר ניקוי קל ופשוט לכל אחד.

- אני לא רוצה החלפה, אני רוצה החזר כספי
אנא שלח לנו את הפרטים שלך בהודעה פרטית, על מנת שנוכל לחזור אליך ולדון בנושא.
 
- החזירו את השסתום הקודם
במחלקת הפיתוח של החברה כבר שוקדים על פתרון קבוע שיאפשר ניקוי קל ופשוט לכל אחד.

- אם יש לי את השסתום הקודם, ניתן להחליף אותו?
כמובן, אנא שלח לנו בהודעה פרטית את הפרטים שלך ואת סוג השסתום שאתה צריך ואנחנו נשלח לך שסתום חלופי.
 
image alt
תקנון הנסיך הקטן

מבוא
• אתר הנסיך הקטן המופעל ע"י חברת הנסיך הקטן אביב ואורן בע"מ משמש בתור אתר מכירות לרכישת צעצועים ומוצרי תינוקות.
• האמור בתקנון זה בלשון זכר הוא לשם הנוחות בלבד והתקנון מתייחס לבני שני המינים באופן שווה.
• הרכישה באמצעות האתר כפופה לתנאים המפורטים בתקנון זה.
• עצם רכישת המוצר באתר תהווה הצהרה מצד הלקוח כי קרא את הוראות תקנון זה, הבין אותן והסכים להן. התקנון מהווה חוזה מחייב בינך לבין החברה.

הרכישה
• האתר מאפשר ללקוחות קנייה נוחה, קלה ובטוחה של המוצר באמצעות האינטרנט.
• ניתן לרכוש את המוצר באתר בכל עת עד לגמר המלאי.
• הרכישה באתר הינה באמצעות כרטיס אשראי או העברה בנקאית בתיאום מראש בטלפון מול חברת הנסיך הקטן בטלפון 08-9426633 בלבד והעסקה תתבצע לאחר אישורה ע"י חברת האשראי או אישור הבנק לקבלת התשלום.
• מחיר המוצר באתר כולל את המע"מ
• החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את שיווק ומכירת המוצר בכל עת ויכולה לשנות מבצעים או להפסיקם וכן לשלול זכות רכישה באתר מכירות על פי שיקול דעתה.

החזרות וביטולים
• ניתן לבטל את העסקה באמצעות פניה טלפונית או בדואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של החברה.
(טלפון 08-9426633, דוא”ל info@littleprince.co.il.)
במקרה שהביטול אושר – יש להשיב את המוצר לחברה כאשר כל העלויות הכרוכות בהחזרת המוצר תחולנה על הלקוח. החזרת המוצר תיעשה כשהוא באריזתו המקורית בצירוף החשבונית המקורית ושעדיין לא חלפו 30 יום מתאריך רכישת המוצר.
• במקרה של ביטול העסקה לאחר יציאת המשלוח ממשרדי החברה, יחוייב הלקוח בסכום של 50 ₪ ובהצגת חשבונית קניה.
• אם ביטול העסקה יתבצע לאחר שהלקוח כבר קיבל את המוצר לרשותו, הלקוח יישא בעלות משלוח המוצר חזרה לחברה, זאת בנוסף לדמי הביטול.
מדיניות ביטול העסקה המפורטת לעיל תחול רק ביחס למוצרים שנרכשו באתר. החברה לא תטפל בהחזרת מוצרים שנרכשו באמצעות מקור אחר.

אספקה והובלת המוצר
• מחיר המוצר אינו כולל את עלות המשלוח.
• החברה תדאג לאספקת המוצר ללקוח לכתובת שהוקלדה על ידו בעת ביצוע הרכישה באתר מכירות, תוך 8 ימי עסקים.
• משלוחים מעבר לקו הירוק יתבצעו בתשלום נוסף ו/או לא ישלחו בכלל (יש לוודא מראש מול שירות הלקוחות שניתן לבצע את המשלוח למקום המבוקש).
• החברה לא תהיה אחראית על איחור בזמן האספקה ללקוח במידה ולא יהיה מענה טלפוני מצד הלקוח לקבלת המשלוח.
• החברה לא תהא אחראית לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה, שנגרמה כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה.
• משלוח המוצר יבוצע לכתובת שנמסרה ע"י הלקוח בעת הרכישה, ניתן לאסוף את המוצר באופן עצמאי ממשרדי החברה בתיאום מראש.

אחריות ושירות
• האחריות למוצר מכסה פגמים מהותיים בגוף המוצר ו/או פעולתו אשר נגרמו על ידי החברה.
• האחריות תקפה רק לגבי לקוח המחזיק בידיו הוכחת קנייה מקורית ורק אם הרכישה נעשתה באמצעות החנות של האתר מכירות הנסיך הקטן. החברה שומרת לעצמה את הזכות לדרוש מהלקוח להוכיח כי הינו הרוכש המקורי של המוצר.
• הסעד הבלעדי לכל מוצר פגום המכוסה במסגרת האחריות מוגבל לתיקון או להחלפה של המוצר הפגום. החבות הכוללת של החברה ביחס לכל מוצר פגום לא תעלה בשום מקרה על מחיר הרכישה של המוצר הפגום.
• אחריות החברה לא תחול במקרים בהם הפגם במוצר נגרם כתוצאה מהפעלה שגויה.
• החברה לא תהא אחראית לכל נזק ישיר או עקיף הנובע מהשימוש או השימוש השגוי במוצר לרבות כל נזק מקרי, מיוחד, עקיף או תוצאתי – ככל שהחוק מתיר זאת. על הלקוח חלה האחריות וכל סיכון וחובות עבור אובדן, נזק וחבלה לגופו ו/או לרכושו ו/או לרכושם ו/או לגופם של צדדים שלישיים, הנובעים מהשימוש ו/או אי השימוש במוצר או שימוש שלא על – פי הוראות יצרן, למעט במקרים בהם נקבע כי הנזק האמור נגרם עקב רשלנותה הבלעדית של החברה.
• לקבלת שירות למוצר יש ליצור קשר עם החברה בטלפון: 08-9426633.

אבטחת מידע ופרטיות
•חברת הנסיך הקטן אביב ואורן בע"מ, רשאית להשתמש במידע המופיע בטופס על מנת להביא לך את המידע והשירותים המבוקשים. מידע אישי זה לא ייחשף ולא ייעשה בו שימוש נוסף למטרות שיווקיות ללא רשות.
• החברה נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע. במקרים שאינם בשליטת החברה ו/או הנובעים מכוח עליון, לא תהא החברה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, ישר או עקיף, שייגרם ללקוח, אם מידע זה יאבד ו/או יעשה בו שימוש לא מורשה.
• החברה מתחייבת שלא לעשות שימוש במידע המסופק לה ע"י הקונים אלא על מנת לאפשר את הרכישה באתר מכירות ובהתאם לכל דין.

קניין רוחני
• כל זכויות הקניין הרוחני באתר מכירות זה הינן רכושה הבלעדי של החברה הנסיך הקטן אביב ואורן בע"מ.
• אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת במידע כלשהו מן האתר ו/או מאתר מכירות זה, אלא אם ניתנה הסכמה לכך מראש ובכתב מטעם החברה.

דין וסמכות שיפוט
• פרשנותו ואכיפתו של תקנון זה ו/או כל פעולה או סכסוך הנובע ממנו יעשו בהתאם לדין הישראלי בלבד ולבית המשפט המוסמך במחוזות תל אביב-יפו, תהא מסורה סמכות השיפוט הבלעדית.

שירות לקוחות
• לפרטים נוספים שירות הלקוחות ישמח לסייע לכם בשעות הפעילות: א’ – ה’ בין השעות 11:00-16:00
בטלפון 08-9426633 או בדוא”ל info@littleprince.co.il..
ט.ל.ח
x

#{title}

#{text}

#{price}